Blog

Domino’s – la fel de American ca vulturul pleșuv și Empire State Building

iulie 5, 2018

Conform obiceiului la nivel diplomatic, sărbătoarea de 4 iulie, Ziua Independenței pentru americani, a fost marcată în avans și la Ambasada SUA din România. La eveniment au participat numeroși oficiali, oameni de afaceri și nume sonore din viața publică din România, alături de staff-ul ambasadei americane. Tot ca de obicei, Domino’s a fost un nume de casă în cadrul acestei ceremonii. Dacă încă vă întrebați de ce, atunci aveți nevoie să citiți acest articol.

Pentru a înțelege mai multe despre acest brand, am purtat o discuție cu Alin Hustiu, cel care a avut viziunea și dorința de a aduce în România cel mai celebru brand de pizza din lume.

De ce Domino’s Pizza? Dintre toate brandurile americane, de ce tocmai acesta?

Pentru că Domino’s este mai mult decât un brand de pizza. Este un superlativ în industria de catering. Și asta nu la nivelul Statelor Unite, ci la nivel mondial. Zilnic, 2 milioane de pizza sunt livrate clienților Domino’s. 2 milioane! Mi se pare o realizare mai mult decât impresionantă și am dorit să fiu parte din această companie. Și cum brandul nu era pe piață, am hotărât să îl aduc.

Este brandul la fel de apreciat în România ca în State? Înțeleg românii asocierea? Recunosc brandul?

Da, brandul este recunoscut. La urma urmei, dacă ești cel mai mare livrator de pizza la nivel mondial, faci valuri pe piața din SUA. Și nimic din ce face valuri pe piața din SUA nu trece neobservat. Numele brandului apare des în presă, în social media, în filme. Chiar și acum, la recepția organizată de Ambasada Statelor Unite ale Americii, am avut cel mai mare stand. Suntem o firmă vizibilă și apreciată.

Care este cel mai american lucru pe care l-ați păstrat în raport cu produsul livrat?

Calitatea produsului. Fără doar și poate, faptul că nu acceptăm nici un fel de compromis atunci când vine vorba de ingredientele folosite, se vede. Prietenii noștri americani de la recepția Ambasadei au apreciat pizza noastră. La fel și colegii noștri care pot face comparația cu produsele livrate în alte țări. Dar, cel mai important aspect, clienții fideli. Rapoartele arată un obicei de consum constant și foarte interesant: este de ajuns ca o persoană să încerce o dată pizza noastră, și devine client fidel. Asta spune multe despre produsul finit.

Mai mult, respectăm cu atâta strictețe regulile HCCP, încât nu am avut nici o plângere formulată pentru produse expirate. Totul se prepară de la zero, nu folosim pizze congelate, prin urmare atenția acordată produselor folosite este dublă. Chiar triplă.

Aici mă refer la faptul că mozzarela folosită este 100% naturală, conține doar grăsimi naturale, fără nici un adaos. Astfel, este un sortiment cu 20% mai puțină grăsime decât în cazul sortimentelor folosite de către concurență. Coca este făcută în fiecare zi de la zero și lăsată la dospit pentru ziua următoare. Și sosul este făcut de la zero. Nu folosim variante preambalate sau sosuri care rămân de pe o zi pe alta. Pepperoni folosit este un sortiment care se maturează în 45 de zile, iar legumele noastre sunt proaspete atunci când ajung pe orice blat de pizza.

Se menține și în România recordul la numărul de pizza livrate?

Ne-am fi dorit. Din păcate nu putem spune același lucru. Din păcate, România se confruntă la ora actuală cu o criză a forței de muncă. Și deși reușim să acoperim posturile de pizzeri în locațiile cele mai solicitate, rămânem des fără livratori. Unii oameni se angajează și a doua zi uită să vină la muncă. Comenzile vin, și pleacă cu greu, totul căzând pe spatele livratorilor serioși, care își fac treaba cu responsabilitate.

Dar ne bazăm pe faptul că numele unei companii nu stă în dedicarea celor câteva persoane care trec prin firmă pentru o perioadă scurtă de timp, ci pe valorile și dedicarea față de calitatea produselor livrate. Drept dovadă, avem solicitări de deschidere de restaurante noi în multe alte orașe din țară.

Deci se întrevăd noi restaurante Domino’s în mai multe orașe din țară?

După cum am spus, solicitări sunt. Acum, regulile de francizare sunt foarte stricte. Pentru a le putea deschide trebuie să respectăm foarte multe condiții.

Dar până să ne extindem, preferăm să ne facem simțită prezența acolo unde avem deja restaurante. Prin urmare, ne implicăm în numeroase evenimente în calitate de sponsori. Vorbim aici de evenimente academice, precum evenimentele EESTEC, coding challenges sau sponsorizări directe de echipe sportive cum ar fi echipe de juniori de volei, handbal sau fotbal. De foarte multe ori, alegem să contribuim direct prin donații pentru cazuri sociale.

 5

Alte articole interesante

No Comments

Leave a Reply